איכות חיים


הגענו לשלב בחיים שהגיע הזמן לבנות בית!

ישנה תפיסה תרבותית מערבית שתופסת שאיכות הבית מעידה על איכות חיינו. לדוגמה, אנו נוטים להאמין שאם נגור בבית גדול יהיה לנו יותר נוח ויותר מרווח, כשבפועל, איכות החיים מורכבת מעוד הרבה אלמנטים מלבד הגודל.

תפיסת העולם שלנו אומרת שהקשרים והיחסים במשפחה, המפגשים עם הילדים בשגרת היום יום, הלחץ בעבודה, האוויר אותו אנו נושמים, השקט הנפשי, כל אלו עשויים להיות מושפעים מהבחירות הקטנות והגדולות של תכנון הבית. כל אלו יוכלו לבוא לידי ביטוי בגודל הבית, במיקום או ברמת היוקרה שנבחר בשלב הגמרים. אנו רואים את האפשרות וההזדמנות בתכנון הבית כמקום מפגש משפחתי, מקום המאפשר חיזוק של היחסים בין אחד לשנייה, כאחד הצדדים המהותיים והחשובים של התכנון. גישה זו יכולה לבוא לידי ביטוי גם בבחירת חומרי הבנייה של הבית, חומרים טבעיים ונעימים שיתמכו בבריאות הפיסית והנפשית שלנו.

חשוב לזכור שאם נאלץ את עצמנו בגלל הבחירות שלנו, להגדיל את התקציב הכלכלי/משכנתא מעבר ליכולתנו, אנו עלולים לפגום באיכות החיים שלנו בהווה ובעתיד.

מתוך האמונה הזו, באיכות חיים בעלת ערך מוסף, אנו מתאימים לכל אחד ואחת את הבית המתאים לצרכים ולתקציב העומד לרשות למשפחה. אנו שמחים לתת ליווי ולחלוק את הניסיון שלנו בתחום, מתחילת התהליך ועד סופו.

תהליך יצירת הבית אינו מוכרח להיות תהליך מלחיץ או מנוכר, אלא יכול להוות יצירה משפחתית של ממש!

Skip to content